Säh mulle tervislikku toitumist

Mäletate, kui ma üleeelmises postituses virisesin enda üle, kuidas ma ei suuda normaalselt toituda ja miumiumiu. Seoses sellega on veidi humoorikas lugu rääkida mis sellest asjast siis õieti edasi sai..
Süvenenumad blogilugejad ja sõbrad-tuttavad teavad väga hästi et nüüdseks juba veidi üle kahe aasta on mind piinanud kõhuvalud ja siiani pole sellest midagi saanud. Nüüd kolmapäeval läksin siis üle pika aja uuesti arsti juurde ja rääkisin oma mured ära, et kõhuvalud ülakõhus on siiani väga aktiivsed, viimastel kuudel on need tihedamaks läinud kui varasemalt ning praegused kõhuvalurohud ka ei toimi enam. Rääkisin ka sellest, et sel aastal ma ei suuda kehalise kasvatuse tunnis enam korralikult kaasa teha, juba tunni alguses ringide jooksmine ajab pildi uduseks ja enesetunde kehvaks. Selle peale katsus siis mu kõhu üle, mõõtis vererõhku ja tegi mulle kokkuvõtte.
Seda, miks ma kehalises enam normaalselt kaasa teha ei suuda, ei saa olla mu madala vererõhu pärast, sest sportides vererõhk tõuseb (seda arvasin ma isegi), selle põhjustajaks on midagi muud mida otsima hakkame. Kõhu kohta siis nii palju, et kirjutati välja uued rohud, mida esialgu võtan nädal aega, kui need mulle sobivad siis need ka jäävad. Järgmisel päeval pidin kohe hommikul tühja kõhuga verd andma minema, järgmisel teisipäeval lähen ultrahelisse ja saab novembri alguseks ehk kuidagi targemaks.
Ja nüüd minu lemmikosa..Perearst luges mulle ette kõik, mida nüüd edasi tegema pean. Alustades söömisest lõpetades mitte-söömisega.

Praeguseks keelatud toidud:
  • Praetud toidud
  • Vürtsised toidud
  • Leib
  • Õun/pirn
  • Karastusjoogid
  • Rämpstoidud
  • Magus (kommid, jäätis, koogid jne..)
  • Hapud mahlad (minu jaoks siis kõik joodavad mahlad, sest mina küll tomati- või ploomimahla ei hakka jooma)
Ja minu põhimenüü:
  • Hautatud toidud
  • Keedetud toidud
  • Vesi
  • Kapslid
See menüü sellisel kujul ehmatas mind alguses ikka päris korralikult ära, aga tegelikult pole hullu midagi. Paar nädalat peaksin ilusti toime tulema ja kui aus olla siis selle mõne päevaga ma ei igatsegi mingit rasvas praetud kartuleid või rasvaseid vorste. Kuigi praeliha ja jäätist tahaks küll, niuks. Tegelt ülisuper, äkki saan oma alakõhtu vähemaks selle toitumisega. Alati mõelda optimistliklt! :P

Share:

0 kommentaari