Omalooming

Tadaa, ma olen tagasi! Täna, nüüd ja praegu tuleb ammu lubatud postitus toa dekoreerimisest, kuidas, mis ja miks. Lisaks sellele ka minu tänasest loomingust, mis tuli tegelikult suht lampi mõte pähe ja umbes kohe sai teoks ka.
Alustame siis minu toa seinast. Veel aasta 2013 sügisel kattis minu ja minu õdede toa seina roheline lammastega tapeet. Toas oli narivoodi ning minu üksindavoodi. Akent kattis valge pitskardin ning rohelised (veidi läbipaistvad) kardinad. Kapid ja riiulid olid kuidagi imelikult ja tuba ei olnud eriti millegiga silmapaistev. Noh, kas ta just nüüdki silmapaistev ole, kuid paljupaljupalju parem küll kui enne remonti (2013 aasta talvel). Minu toa kolme seina katab tumehalli tausta- ja roosa-rohe-punaste lilledega tapeet ning ühte seina helelilla tapeet. Kõik ilus armas, kapid-kummutid-voodid-värgid-särgid kõik ilusti, kuid juba kohe peale remonti märkasin, et see lilla sein on kuidagi tühi. Mõtlesin juba selles ajast saadik, et sellega tuleks midagi teha. Nüüd, umbes kaks nädalat tagasi hakkasin alles sellega reaalselt tegelema. Guugeldasin erinevaid asju ja lõpuks panin mitmest ideest ühe kokku. Pildil pole tulemus küll nüüd nii suurepärane aga vähemalt prooviga seda päriselus ette kujutada, sest ausalt, see on päriselt palju ilusam. PS. Lisan pildid ka sellest, kuidas tegemine välja nägi.

Värskelt värvitud tähed (papist välja lõigatud  ja guaššidega värvitud)
Liblikate meisterdamine
Lõpptulemus (päriselt on ilusam)
Nüüd siis sellest, miks ma üleeelmises postituses kunagistelt kleepsukogujatelt kleepse palusin. Asi siis minu kitarris. Kuna see on täiesti valget värvi ning see tundus minu jaoks igav, siis ma otsustasin sellele nostalgijaga natuke särtsu anda. Pidage mind nii hulluks kui ise tahate, minu arust on see lahe :D Nagunii mängides kellegile silma ei paista, sest need kleepsud on ju minu vastas. PS. aitäh, Liisi!
Kuna jutt siin juba loomingulisusele läks, siis peaks mainima, et minu ema suudab ka päris loominguline olla. Täitsa uhke olen! Ükspäev lasin tal paar õpikut tapeedi sisse vrappida. Mõni aeg hiljem kutsus ta mind, et need on paberdatud ja laua peal õpikute kõrval olid väljalõiked tapeedist.
Empsi looming
Jep, mina olin see, kes selle postituse kirjutamise ajal hakklihakastet soojendades selle põhja kõrvetas. Hea töö!

Share:

3 kommentaari

  1. Kuule ma peaks mainima, et Sa oled arenenud :D Mulle Sinu kaks viimast postitust täiega meeldisid, eriti mugav ja hea lugemine ;) Me so broud of you!

    VastaKustuta